28 dagar...

har jag tittat på nu. Visst, jag tyckte den var bra i början, men nu tycker jag den är helkass!
Handlar om nån knarkare som typ tvingas in på nåt hem, skitdålig.

Istället för den kassa filmen ska jag berätta vad jag tycker om gårdagens idol :)

Enligt mig var Tove bäst. Gillar verkligen inte Calle & Erik och jag fattar inte hur dom kunde hamna i finalen! Vart så arg när Tove åkte ut. Däremot gillar jag Anders Bagge! Han verkar så mysig! :)
Jag hejade på Mariette Hansson ända från början och tycker fortfarande att hon är helt sjukt bra! Hon är så cool och har ascool klädstil. Vart så jää*la ledsen när hon åkte ut.



Ja, det var vell vad jag tyckte om den saken. 

Nu lyssnar jag på High School Musical 3 soundtracket, webbar med min Eirin och dricker vatten

Nu ska jag fortsätta med det jag gör, sen ska jag nog lägga mig. Kastar nog in ett par inlägg innan det. ;-)





Kommentarer
Postat av: Emmas Eirin

haha, vi e bäst eller huuur? :D<333

MARIETTE ÄR DEN BÄSTA I HELA IDOLS HISTORIA DE ÄR SÅ BARA ;)<333

puss!

2009-12-05 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0