Åhåå

ÅÅH ! Just nu är jag allmänt MISSNÖJD med livet!!!!!!!!!! Är helt genomtäppt i näsan, kan inte andas utan måste ha munjäveln öppen, har snytit sönder näsan, mår illa efter att ha ätit en halv påse cheezballz och måste duscha MEN ORKAR INTE !!!!!!! ÅÅhhhhh!

Meeeeeen iaf, jag har vart med mor på jobbet idag, var vell ganska kul =-)
På Onsdag ska vi åka till Avesta eller Västerås och handla lite. Hoppas vell man hittar nått nice på mellandagsrean, har presentkort på HM, 450:-, så tror jag ska handla lite smink och grejer.

Om vi åker till Västerås ska jag in på Siba, för jag har presentkort på 500 där =)

Nu ska jag titta på Seinfeldt (och hur fan stavas det?) och försöka andas.

Vi hörs vell.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0