Malena <3

Ja! jag vill träffa henne!
Har drömt 2 gånger den här veckan att jag träffat henne. Blev skitbesviken när jag vaknade.

24/4 på SVT1 kl 21.00, så har vi en julkonsert med bla. Malena! =)

Och jag vill gå på nån konsert med henne. Fan, att jag kom på det nu, annars kunde jag ha önskat mig det i julklapp, men det är ju liite för sent att komma på nu, ;p
Hoppas det kommer nån snart, som INTE är i stockholm, så jag kan gå!!

Om Malena av nån konstig anledning skulle läsa det här, så Malena, du är BÄST!<3 LOVE !

OCH! En sak till i ämnet Malena, jag önskar mig skivan Passione i julklapp, det är en skiva med bara opera på (inte bara Malena). Bla, Il Divo, Paul Potts & Sarah Brightman. 
 
Nu lyssnar jag på en låt som heter Röda Höst med just självaste Malena Ernman.


Min snygga tröja!


Kommentarer
Postat av: sanna

'Can you keep a secret

Can you keep a secret

I'm in love with you

Can you make a promise

Can you make a promise

Stay forever true

Then I'm forever yours

2009-12-19 @ 16:45:38
Postat av: Anina

Du <3 Malena

2009-12-19 @ 21:34:43
URL: http://ffunkydiffrent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0