NYÅR

DET ÄR PARTEYY ! :)

Äntligen är det nyår, jag är hos Anina och hennes familj ikväll, och i morgon åker vi hem igen :@
Har suttit i biljäveln i typ över 2 timmar och det var bajsdrygt!
Men nu är jag iaf hos Anina och det kommer ÄGA ikväll =-) (mums med chokladfontän:-)♥

                                                            Vad gör ni ikväll?
                                                       Har ni några nyårslöften?

Jag har några nyårslöften, det är att jag ska jobba upp nästan alla mina betyg och en gammal herdlig en, att bara käka godis på helgerna (önska mig lycka till!), och att jag ska börja träna, typ springa och så :-D

Hihihihihihihihihihiiihiihihihihihiihhihiihihihih

Jaja, nnu ska jag chilla iväg men jag skriver senare för anina och jag ska sova i datarummet ^^





puss och gott nytt år på alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0