Robinson Karibien

Nu har jag cyklat till Ica och köpt en amigo choklad, är kär i den! ♥

Kikar på robinson karibien, och en sak jag grubblar över är hur f*n en gammal 58åring kan vara med där? Hon passar inte direkt in i den miljön ;-)

På tal om tv. Nu var det reklam i Robinson Karibien och jag såg en reklam för skivan Passione, då kom Malenas namn upp! Alltså Malena är med på den skivan. Passione är en skiva med olika operaklassiker.

För er som är efterblivna så är Malena Ernman operasångerska och min största idol, som jag avgudar.

Nu börjar det igen.


Kommentarer
Postat av: kaki (:

mums med amigoo:):)<33

HAHAHAH 58 år ? :O xD

om man inte vet vem malena är så ÄR man ju de;) TSSS:p

puss<3

2009-12-05 @ 20:28:23
Postat av: eeemma

som fan att man är! :)

2009-12-05 @ 20:51:14
URL: http://eeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0