What a day

Vilken dag!
Mötte upp Lions gänget halv 8 i elevhallen i skolan, sedan åkte vi till Forsells där vi skulle börja vårt lussande.  Där gick det vell inte så jättebra, men det var för att vi inte hade vörmt upp rösterna så tidigt på morgonen. :-)

Sen åkte vi till två äldreboenden, sen folkets hus, och sen ett äldreboende till, och sist frisörsalongen Kubera. Det gick bäst på Kubera & i folkets hus tycker jag. :-)
Jag har haft jätte roligt idag tillsammans med Linnea,Linnea,Julia,Johanna,Ellinor & Petra.

På Lördag ska jag till Avesta och gå på... NEW MOON! Hoppas den kommer va bra. :-)

Söndag är det luciakonsert i kyrkan igen, med Petra och en hel jävla massa låtar. LYCKA TILL EMMA :)

Nu ska jag göra en header och titta på Malena. 

Puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0