_opera

Åh! Det slutar aldrig snöa..♥
Men iaf! Igår firade vi jul med mormor och gänget, jag fick en massa skivor! Jag fick Passione Vol 1 och Passione Vol 2, Andrea Bocellis Vivere och en skivsamling med de bästa Klassiska styckerna av Bach, Mozart, Beethoven, Händel, Chopin och Grieg. Gissa om jag vart nöjd!!??!!?? Skitnöjd!! Fick också en skitgod parfym, strumpor, choklad och lite sånt. Och ett presentkort. Men skivorna är mest awesome. Har just lagt in alla på iPoden så nu ska det lyssnas!!!! Dom är såååååå bra, ja är kär i opera♥


"Classic interpretations of Opera and Pop by the world's greatest voices"
 Passione Vol 1


Ser ni vem som är med på den här skivan? Japp, hovsångerska Malena Ernman, en av världens bästa röster. Ja slå den om ni kan :-)


Nu ska jag bara slappa. Det är så skönt utan läxor och prov.

Ha en skön Söndag, jag skriver senare!

Puss / Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0