ANINA

Hej! Ja uppdateringen har sugit idag också.. jag har städat, diskat, bakat, plockat i och ur diskmaskin typ 4 gånger och varit allmänt upptagen. Sen såg jag postbilen komma och sprang ut snabbt som fan och hämtade posten. Och vad ser jag? ETT PAKET!! Och det står mitt namn på det! Gissa om jag blev glad!! Det var mina näspiercingar och ett par fina örhängen som jag beställt som kom!! ÄLSKAR att få paket på posten♥ Snart kanske kanske kanske Anina kommer hit en snabb sväng, hon och hennes family är påväg hem från ett place som heter Äppelbo och då åker man förbi här. Hoppas dom hinner!!!♥♥

Nu ska jag nog spela lite piano, eller kanske smaka på min cheesecake som jag bakade idag? NEJ EMMA! Du får inte smaka!! Du måste spara den till i morgon!! SMAKA INTE!!!

Okej, Emma, jag ska inte smaka.



Puss / Emmis


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Såg din kommentar hos Ana Gina. :) Bra skrivet! Du verkar vettig. Fler borde se till individen istället för att döma människor. Kram

2010-12-30 @ 15:50:15
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0