Året 2010

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Gick på Opera på Operan!

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, jag har aldrig några nyårslöften eftersom jag aldrig håller dom.

Fick någon du känner barn?
Yepps

Dog någon som stod dig nära?
Nepps, inte vad jag vet.

Vilka länder besökte du?
Turkiet och La Suede

Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Love

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
10 juli
25 november

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Oj, ja det måste vara att jag fått träffa Malena två gånger, och min vistelse på Kungliga Operan i höstas.

Vilket var ditt största misstag?
Jag har nog gjort många misstag..

Vilket var ditt bästa inköp?
Hmm, systemkameran tror jag.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran!

Vad gjorde dig riktigt glad?
Att Malena kom ihåg mig i Dalhalla, och att Malena skrev till mig på twitter♥

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har för det mesta varit frisk. Några förkyldningar och en ögoninflammation. En magsjuka har jag hunnit med också. Men såhär på slutet så gjorde jag en rejäl skräll och skadade mig på scenkanten i Aulan och slog hål på benet. Och kunde inte gå ordentligt på 3 dagar. Klantigt.

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Alltså.. Malena.. 2010 är Malenas år kan man säga.

Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Varken eller, kanske bättre eftersom att jag har fått två dreams cometrue.

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Mina vänner kanske.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Nej

Hur var din julafton?
Den var helt okej.

Blev du kär?
Njae

Vilket program har varit det bästa på tv?
How i met your mother♥

Hatar du någon som du inte hatade förut?
Japp

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Twilight tror jag.

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Opera måste jag säga där

Önskade du dig något som du fick?
Yes!

Önskade du dig något som du inte fick?
Nej, faktiskt inte. 

Vilken var årets bästa film?
Det vet jag inte, kollar inte så mycket på movies.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Ja vad gjorde jag då? Firade :)

Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Maleeeeeeeeeena.. och vännerna

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Skulle beskriva den som min egen :)

Vad fick dig att må bra?
Malena, Anina, Musik

Vilken kändis var du mest sugen på?
Fan, Taylor Lautner♥

Vem saknade du?
Min bästa vän Anina saknar jag alltid♥

Vilken var din bästa månad?
Det vet jag inte riktigt.. Juli kanske.

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Ja

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag vet inte, inte så särskilt mycket. Jag åka till Frankrike och Danmark, det hör väl kanske inte till vanligheten. Vi får helt enkelt se vad nästa år erbjuder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0