året 2010♥

Under år 2010 har jag hunnit med att:

Åka till Turkiet och sola mig jättebrun. Flygplanet var tre timmar försenat, därav kortspel på Arlanda.↓


ON THE PLANE!!↑


Värt att nämnas är att vi åkte hemifrån klockan 12.00 på dagen och var framme i Alanya klockan 06.00. T.r.ö.t.t.

Jag hann också med att uppleva den bästa dagen i mitt liv so far, en tripp till underbara vackra Dalhalla och träffa min stora idol och förebild Malena Ernman.




Jag fick höra en utan mina favoritoperor av Malena iförd denna suit.↑




Min idol signerade ryggen på min tröja och jag var världens lyckligaste chey.

Sen insåg jag vad som just hänt och började gråta av lycka.

Jag har haft alla möjliga hårfärger, tills jag insåg att brun är JAG och färgade tillbax.








Jag har tagit en och en annan fin bild på Anina.


Jag har åkt till Bålsta ett antal gånger och lekt med min bästis. På höstlovet såg vi Timoteij.



Jag har tittat på extremt många TV-shower med Malena. Efter tio, Förkväll, Hellenius Hörna, Nyhetsmorgon, barnprogram, Världens Barn Galan, etc. Det har verkligen varit sjukt många under senaste året. Men det tycker jag är skitbra, självklart!



Jag har farit till Stockholm och vandrat på Drottninggatan och haft två oförglömliga dagar på Kungliga Operan och träffat underbara personer som jag aldrig någonsin kommer att glömma.♥





Jag har hunnit med att träffa Malena Ernman två gånger, denna gång i Västerås Konserthus och även den konserten var oförglömlig och fantastisk.





Jag har alltså fått två kramar utav min idol i år och jag kommer aldrig nånsin glömma dom♥

Sammanfattningsvis kan jag bara säga att jag har haft det bästa året i hela mitt liv och jag kommer alltid att kunna se tillbaka med ett léende på år 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0