CHOKLAD

Heeeeeeeeeej! Idag har jag juuuuullov och det är såååååå skönt. Idag har jag bara varit hemma och chillat. Fixat med mitt fotoalbum och kollat på teve och suttit vid datorn. Såå skönt. Snart bärs det av mot Snorberg. Och snart är det julafton. Längtar inte speciellt mycket. Här kommer 2 juliga bilder.

Nej, det vart inge mer julkänsla för det. Häpp..
Jaja nu ska vi inte vara negativa! Snart ska jag fira ännu mer jul så vi får hoppas julkänslan kommer då :-D

Just nu lyssnar jag på Malena och läste just att en violinist i Hovkapellet (Kungliga Operans orkester) har blivit nominerad till Grammis!! Fan va kul!
Nu kom min favvislåt. Malena Ernman – O Mio Bambino Caro just love it♥

 

Ha en trevligt kväll!!!

puss / Emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0