dagen före dagen D

Jaha, nu var det tydligen dagen före Julafton. Jag har absolut ingen julkänsla över huvudtaget. Fattar inte vad det är, har lyssnat på julmusik hela dagen, liksom såna här riktiga juldängor, och slagit in julklappar, varit och handlat julklappar mitt i julruschen, klätt julgranen, provat kläderna jag ska på mig imorgon, VARFÖR KÄNNER JAG INGEN JULSTÄMNING ELLER JULKÄNSLA? Kan någon säga mig det? Jag blir nästan lite ledsen! Det är JUL!!! Man SKA känna glädje och julstämning!! :-(
Idag har jag varit i Avesta, jag hittade julklappar till mina föräldrar och lite grejor till mig själv (som vanligt).
Jag köpte bokstäver! Gissa ordet?


Antar att ni gissade rätt? Haha, det var lite roligt på facebook, jag gjorde det där testet som kollar vilka ord man har använt mest det senaste året.. Resultat:

Alla som är förvånade räcker upp en hand? Nä, trodde väl det.

Nu ska jag fortsätta att försöka trycka in julstämningen i min lilla skalle.. Ha en fin kväll, vi hörs senare!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0