dan för dan för dopparedan!!

Nu är det snart Julafton!! Jag är barnvakt åt min lillebror idag. Suger typ :-) Sen ska jag åka till Snorberg och mysa med mina småtjejer♥ Ikväll kommer min faster med man hem till far också, det skulle ju vara trevligt att träffa dom.. men pappa jobbar eftermiddag så jag kan inte direkt gå hem till han. Hmm.. Aja, löser väl sig.

Dom här låtarna nöter jag just nu, men jag tror nog att jag snart återgår till min musik.
September – Kärlekens tunga
September & Petter – Baksmälla
September – Vem ska jag tro på


Dom här byxorna la jag ut här på bloggen förra året i juletider, dom är sååå snygga och sååååå dyra!! Vill haaaaaaaaaa.



Nu ska jag lyssna vidare på musik. Ha det bra,



PUSS / emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0