Godermorgon!

Det är för underbart med jullov. Så slappt!! Idag har jag bara vaknat, ätit och kollat på teve. Snart ska jag kila ner och hämta lillebror i skolan, han får jullov idag, och sen ska vi gå och handla för idag ska jag laga mat! :-) Tänkte att jag skulle laga ost och skinkpaj, det är liksom enkelt.

Jag har kommit på en sak. Jag vill lära mig sjunga opera. Japp! OPERA!!! Fatta va coolt?!?!? Okej, det är waaay to svårt för mig, men man kan ju alltid drömma!! ;-)

Just nu lyssnar jag på musik. Jag tror inte ens att jag behöver säga vem och vad jag lyssnar på, ni vet nog ;-)

Vi hörs senare.


PUSS
-Emmis

Kommentarer
Postat av: Inna

Det är inte svårt att sjunga opera, det är bara roligt (jag vågar inte säga att jag själv KAN sjunga opera, men jag har iaf börjat och har en lång väg framför mig, men det känns ashärligt att få göra det man drömt om i hela sitt liv)! Glöm aldrig att om du verkligen vill nåt så kommer du alltid att lyckas oavsett vad det är! :) Så sök till en musikutbildning, ta sånglektioner och sånt så kommer du att nå ditt mål! :D Och inspirationskällan behöver jag nog inte säga nåt om för du vet säkert vem jag menar ;) <3

God Jul!

Kram/Inna :)

2010-12-24 @ 01:25:05
Postat av: eeemma - Operanörd

Det låter bra, ja inspiration finns det gott om :) God fortsättning!



/ Emma

2011-01-07 @ 13:26:57
URL: http://eeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0