Hej kära bloggläsare!

Oj, jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit.. Jag har inte haft internet sen julafton.. Förlåter ni mig? BRA!:-)
Jag fick massa bra julklappar! Pengar, piano, smycken, strumpor, sockor, presentkort, godis, och sist men inte minst: Biljetter till Malenas konsert i Dalhalla i sommar!!!!! Är jag lycklig eller är jag lycklig? WEEEEEEEHOW!♥ Det var en helt okej julafton också btw. Juste! Jag fick en mysdress också. Den bor jag i numera..♥

Idag har jag varit i Västerås och jag har bara köpt två små prylar. Sminkborttagning och ett skal till iPoden. Ett rosa skullcandy faktiskt. Det är jättefint och det var på rea :-)

Just nu sitter jag och tittar på Mozarts C-mollmässa som passande nog var Veckans konsert på tvåan. Det är en symfoniorkester sen är det operasångerskor som sjunger, jag tror jag är i himlen? Just nu sjunger en tjej ett stycke som heter Laudamus Te som är med på Malenas julskiva. Jag bara äääälskar låten.

Ja nu orkar jag inte skriva mer. Skriver sen.

Hare bra!! Puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0