hoppsan

Heeej! Jag har inte varit hemma idag så jag har inte skrivit nånting, som ni kanske märkt. När jag vaknade så hann jag bara käka frukost sen skulle vi gå och fika. (Jag vaknade rätt sent...) Sen när jag kom hem åkte jag direkt till stan för att lämna in min klocka så dom skulle göra bandet kortare. Det gick skitsnabbt. Men jag tycker väl ändå att 50:- för att dom ska ta bort några centimeter är lite väl? Det tog henne en minut liksom. Jaja, nu kan jag använda den iallafall.
Jag hittade nyss värsta awesome hemsidan där man kan beställa en kalender (ni vet en sån här kalender-bok) och så får man designa den själv! Man får välja hur framsidan och baksidan ska se ut, vad som ska stå i den och vad som ska finnas på sidorna liksom i själva kalendern! Allting blir liksom "datatryckt" så man kan inte ta bort det eller så. Värsta awesome ju. Jag designade en för skoj skull och satte in bilder på fram&baksidorna med Malena och den vart så fin så fin. Men det kostar ju pengar.. jag är typ ganska fattig.. Eller nej, inte så, men jag funderar på att köpa ett nytt objektiv till min kamera eller en ny mobil, så då lär det sparas annars blir det ju inget av. Lite jobbigt det dära.. ;-) Funderar på om jag ska beställa den ändå.. Den vart ju sååå fin!

Så tycker jag lite synd om Malena också.. hon skulle åkt till Moskva och ha en New Years Concert igår eller om det var idag? (Men alltså konserten är på nyårskvällen) Aja, iaf, och hennes flight blev inställd, lite tråkigt för många har ju köpt biljetter. Och det som är lite irriterande är att Moskva's flygplats tydligen varit stängd i flera dagar, men ingen har informerat Sverige om det? Helt stört ju.




Dom här två bilderna finns som downloads på Malenas hemsida och den första har jag som bakgrund på min dator :-) Tycker dom är fiiiiiiiiiiiiiina♥

Nu ska jag lyssna på lite underbar opera och jag skriver mer här senare!


Pusssss / EmmisLovesMalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0