iiiih

Asså vilken rolig nobelfest! Daaance! :-D

Men iallafall! Fan va rörd jag blev när jag kom hem, hittade ett paket i min brevlåda (ja jag har min egen brevlåda utanför mitt rum) från OPERAN!! Öppnar det och hittar ett Operan-Nyckelband, letar lite djupare, hittar en affisch på MALENA som ASKUNGEN från Operan! Sen hittar jag ett litet brev från Sofia på Operan "Tänkte på dig när jag hittade denna i förrådet, Malena som Askungen. God Jul! Kram Sofia." Får även de kallaste av hjärtan att tina! Tänk vilka fina människor det finns!!♥

TACK SOFIA!!!!!! :-D

Kommentarer
Postat av: Teoemine

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-05-20 @ 13:43:30
URL: http://teoemine.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0