Love Love Love

HEJ! Ursäkta min hemska uppdatering.. Jag har varit hos mormor och morfar i tre dagar och har haft skitmycket plugg och skit så jag har inte prioriterat bloggen direkt. Nu är det ganska lungt och jag har bara en franskaläxa som är tills imorgon, kommer gå skit för jag började plugga nu.

Och vet ni vad jag nyss läste? Att Malena har fått hedersutmärkelse!! Japp, Hovsångerska!! Det är STATUS ;-)

"Malena får hederstiteln Hovsångerska tillsammans med Miah Persson och Anna Larsson i den första utnämningen på fem år och sällar sig därmed till namn som Jussi Björling, Jenny Lind, Birgit Nilsson och Alice Babs."


JENNY LIND LIKSOM? BIRGIT NILSSON? Så jävla coolt om jag får säga det själv. Det är kungen själv som har utmärkt henne till det. Det är stort, jag tror inte att era idoler, dvs, rockband och popsångare har fått en sån stor utmärkelse ;-) Det förklarar vilken awesome artist hon är!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0