Nobelfest

Hej! Idag har det varit sjukt slappt, vi håller typ bara på med förberedelser inför Nobelfesten imorgon kväll. Jag tycker faktiskt att det ska bli ganska kul! Idag fixade jag och min grupp (Wille, Emelie, Gry och Danne) bordsplaceringen inför imorgon. Vi skrattade en jävla massa när vi satt och gjorde namnskyltar till borden, härliga människor!!♥♥ Iaf, jag tror bordsplaceringen blir bra. (Man dansar ju även med den man sitter brevid. Såklart så är det väl alltid någon som inte blir nöjd, men vi lottade ALLA, till å med våra egna. Så gnäll inte på mig/oss om det blir dåligt :-) Ikväll blir det skrivande av bokrecension och sen bara ta det lungt och packa kläder och smink och skor inför imorgon, jag hinner ju inte hem emellan skolan & Nobelfesten. Ha det bra!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0