pepparkakshus!

Yeeeeeha! Jag har jullov! UNDERBART! Dagen var seg i skolan.. kollade på en skitdålig film, lyssna på rektorns tal (som handlade om att vi var dom BÄSTA niorna betygsmässigt genom hela Centralskolans historia!!!! RESPEKT!!!!) , och fick våra betyg. Jag vart faktiskt ganska nöjd. Dom var bättre än jag hade förväntat mig. Träslöjd har jag haft idag också. OCH!! Jag vann hela jäkla tipsligan (vi tippar fotbollsmatcher i skolan, och jag vann hela skiten, alltså vi tippar varje dag och nu var "finalen") och jag fick värsta priset av Robban!!! Min kamera funkar inte just nu så vi får se om det kommer nån bild på den sen. Den är skitsnygg!! Funderar på att göra en ny header också. Vi får la se.
Snart kommer kusiner. Vi ska fira jul med dom i helgen och nästa helg är jag hos farsgubben (Eller ja, hos farmor då).

Jag ÄLSKAR jullov!
(och malena)


(Affischen till vänster (den lilla) fick jag av Sofia på Operan!!♥)
Ha det bra, skriver senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0