pjano

Jag spelar piano! I lööööv♥ Stackars min mamma som fick en musikintresserad dotter... Eller kanske inte är så synd om henne, vem vet vad det blir av mig i framtiden ;-) Nått stort iallafall ;-)

Iallafall, jag har gjort en egen version av The Phantom of the Opera. Då jag inte kan sjunga opera (tyvärr) så fick det helt enkelt bli en version utan opera :-) Funderar på att ge mig på någon mer låt.. Får se :-) Trött är jag iaf. Funderar på att sova. Det är ju trots allt inte ett skit att se på teve. Eller jo, det är massa skit, men inget bra. Hihihihi.


Dalhalla 2011 - HERE I COME! Allra längst fram till höger om det svarta bron sitter jag!

Nu ska jag sova! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0