Städ

En dag som denna blir det lätt att jag städar.. Jag städar när jag har tråkigt. Med lite musik så blir det ganska roligt. Jag menar, det blir och hemtrevligt efteråt :-) Vet ni vad jag kom på helt random igår? Att jag tycker att Malena borde få göra en parfym. Som skulle heta La Voix. Fatta va coolt, då skulle jag köpa jättemånga så det aldrig skulle ta slut. Då skulle man kunna lukta opera! Såhär skulle den ju kunna se ut..

Hah! Fan va snygg. Det skulle lukta gott också. Den skulle lukta Malena. Men fan folk, vart den inte snygg? Kolla liksom på La Voix, där A och V sitter ihop, ascoolt ju. Jag skulle kunna designa den åt Malena. Ja ni ser jag har ju redan gjort det? Bara framstälnningen kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0