Stockholm

Aaaah, jag saaaaknar verkligen Stockholm! Jag undrar om jag ska följa med unkan till Stockholm i slutet av December och kanske hälsa på på Operan♥!? Det vore ju super! Jag menar, det är ju inte var dag man får möjligheten att åka till Stockholm när man bor såhär i en byhåla på landet.. Aja, får väl fundera på det :-)
Ikväll har jag bakat! Och jag har inte pluggat.. Fan. Aja. Betygen är preliminärt satta och jag hoppas som fan på höjning i vissa ämnen. Det är ju ändå dom här betygen vi ska komma in på! Hoppas!!!!

Jaja, nu ska här kollas på Desperate Housewifes och ätas kolor. Ha en trevligt kväll gulliga och ogulliga läsare♥♥♥




Puss / Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0