testizz

Jag har inte ett skit att göra just nu, så jag lånade ett test av Anina^^ 

Vilken färg har dina skor? - Rosa converse
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Oj jag vet inte!
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - min kusin Amanda
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? -  mamma, farmor, pappa, micke, saga, anton, johanna, eirin, anina
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Anina, Saga, Matilda J, Lena, Julia L, Anna R, Pappa, Mamma
Vem kramade du senast? - hmm, mamma tror jag xD
När såg du din bästavän senast? - ett par veckor sedan
Din favoritfilm? - Vet inte, eva och adam tror jag hihi
Din favoritlåt? - O mio babbino caro - Malena Ernman♥
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Kanske det
När vaknade du imorse? -Gääääääääsp typ tolv?
Gillar du hästar? - Nej
Har du ett turnummer? Vilket? - 14
Vem hade du velat träffa just nu? - Malena
Vilket är det bästa året hittils? - 2010!
Är du kär? - kanske
När drack du alkohol senast? - Dricker inte alkohooool!
Är du en rökare? - Nej förfaaan
Föredrar du snus eller rökning? - Inget
Vad heter du i mellannamn? - Ester
Har du en blogg? - Haha ja faktiskt
Vilken klass går du i? - 9a
Ditt favoritband? - har inget favoritband
Din favoritartist? - Aaah, gissa? MALENA!!!
Thåström eller Håkan Hellström? -  USCH på båda
Göteborg eller Stockholm? - STOCKHOLM♥
Vart bor du? - FUCKING fagersta
Vart vill du bo? - Stockholm♥
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - La Voix - Malena Ernman
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Iris - Linda Varg
Vem skrev åt dig på msn senast? - Helena
Vem skrev du senast sms med? - Saga skrev och berättade att Malena vad med i Aftonbladet xD
Vem ringde dig senast? - Mamma
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild på Malena..
Blind eller döv? - Inget av det, men om jag måste bestämma så tror jag blind.. Eller kanske döv..?
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Japp det har jag! Vad säger jag inte :-)
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Jag ska bli jäääättegammal!
Vad vill du jobba som? - Artist
Var är dina syskon just nu? Han sitter på sitt rum
Senasta kändisen du såg? - Malena Ernman♥
Favoritkändis? - Malena Ernman♥
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Igåååååårkväll
Har du piercingar? Isåfall, vart? - Neeesan och öööööronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - O mio babbino caro...
När grät du senast? - Kommer jag inte ihåg tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0