tjena bloggen

Hej folks! Jag är vaken.. Jag fick inte sova längre.. Dumt att vända på dygnet kanske, eftersom skolan börjar om...13 dagar? Haha det är ju fan två veckor, kan man lika gärna vända dygnet. Well well. Idag händer det ingenting vad jag vet. Kanske tar jag bussen till stan, vem vet. :-) Jag håller på att spela piano nu, men jag har sämst fantasi när det gäller låtar.. Jag kör La voix nu och The Phantom of the Opera faktiskt, skitkul!! Fast jag gör ju självklart om opera-delarna. Gud vad jag önskar att jag kunde sjunga opera ibland.




Gillar den här bilden!!↑



Idag ska jag blogga mycket, så idag kan ni kika in ofta och mycket för idag är en bloggdag!! Hihihi!


Puss / Emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0