tjenaremorsen

Hej! Idag har jag varit i Västerås och shoppat julklappar med Anina... Det vet inte så mycket julklappar om jag ska vara ärlig... Det vart ett par skor till mig själv! Jag vet, jag vet, jag skulle inte köpa saker till mig själv... MEN! Dom var faktiskt jättebilliga och jag kunde inte låta bli. Hade jag låtit bli hade jag aldrig förlåtit mig själv. SÅDESÅ!

När jag skulle ta tåget hem kom vi på att Anina kan följa med mig hem!! Hon har inga grejer eller nånting med sig, men det gör ingenting för vi ska inte sova vi ska vara vakna hela natten =) Har fått hem Eva och Adam boxen, hela serien och filmen! Så det blir lite maraton ikvälll!!! :-D

Nu ska jag chilla med Anina sen äta tacos!



Puss

Kommentarer
Postat av: Moneko16

This is a very good site. Thank you.

2011-01-26 @ 10:06:29
URL: http://moneko16.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0