trååkigt

Har lite småtråkigt så jag gör en rolig tråkig lista som jag fann!

1. Tre namn jag lyssnar till:
Emma, Emmisen, Malena (Haha, ja jag lyssnar om någon säger hennes namn..)
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag har världens bästa musiksmak, och att jag är mig själv!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Massor
4. Detta är jag rädd för:
Spindlar, mörker
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Musik, sommarlov, julafton
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Sjunga opera, plugga, vara normal
7. Detta tycker jag om att göra:
Lyssna på Malena
8. Detta vill jag göra just nu:
Gå på Operan!
9. Bästa känslan:
Att sitta i publiken på Operan och andas in Operans luft!
10. Värsta känslan:
Stress och ilska
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Underbar
12. Är jag kär just nu?
Ja
13. Jag vill gifta mig:
Japp, förr eller senare
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Träffa Malena privat, gå på en Opera med Malena i huvudrollen, besöka Thailand, åka utomlands med min bääästis
15. Min käraste ägodel:
Min Malenatröja♥
16. Något jag vill ha i present:
Biljetter till Malena i Dalhalla, och ett piano
17. Detta har jag på mig just nu:
Strumpbyxor och linne och cardigan (Hahaha, jag mjölade ner mina byxor under pepparkaksbaket..)
18. Favoritkläder:
Mjukisbyxor♥
19. Favorit djur:
Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hallå? OPERA!!
21. Favoritlåt just nu:
Koppången med Malena
22. Roligaste ämne i skolan:
Musik
23. Tråkigaste ämne i skolan:
Matte
24. En bok jag gillar:
Linas kvällsbok
25. En film jag älskar:
Sunes Jul!
26. Favorit tv-program?
Desperate Housewifes
27. Favoritdoft:
Faktiskt Hannah Montana.. Den luktar godis!!
28. Detta äter jag gärna:
Godis
29. Dricker helst:
MJÖLK!
30. Favoritgodis:
Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand
32. Färg på mina ögon:
Blå/Grön/Grå
33. Min längd:
165
34. Jag tror på:
Tomten♥
35. Jag spelar:
Piano, gitarr, trummor
36. Person jag beundrar:
Behöver jag ens säga hennes namn? MALENA ERNMAN!
37. Så här bor jag:
I ett mysigt litet rum =)
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
INGA!
39. Det här tänder mig:
;-)
40. Det här gör mig avtänd:
;-)
41. Favoritfärg:
Rosa
42. Favoritcitat:
Det var inte jag
43. En hemlighet jag vet:
Vet många :-*
44. Bästa present jag fått:
Malenakonserten i Dalhalla förra året♥
45. Senast köpta skiva:
Malena Ernman, Santa Lucia-En Klassisk Jul
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Inte vet jag, ögonen kanske
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Håret, låren, fötterna, öronen, tänderna
48. Udda förmåga/egenskap:
Kan vifta på öronen & dansa magdans?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En delfin
50. Vad lyssnar du på just nu?
Malenas ljuva stämma
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har bakat och jag ska kolla på teve!
52. Var är dina föräldrar födda?
Mamma Västerås och Pappa Enköping
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Oj.. Minns jag inte.
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Vet inte riktigt
55. När badade du i en pool senast?
Somras!!
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Japp!
57. Hur många barn vill du ha?
Många! Nej, men två eller tre kanske.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
HÅRDASTE HÅRDROCK!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Självklart
60. Vad har du för TV-kanaler?
1,2,3,4,5,6......... osv
61. Har du åkt moped någon gång?
Japp! Sååå kul.
62. Har du busringt någon gång?
Om jag har!
63. Har du fått felparkeringsböter?
Självklart
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Ja!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Måste väl vara Spanien? Eller Turkiet?
66. Har du en egen trädgård?
Ohyeah
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Kalle Anka♥
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja det tror jag
69. Badkar eller duschkabin?
DUSCH!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Har inte sett så många filmer =)
71. Favoritpizza?
Vesuvio
72. Chips eller popcorn?
Inget!!
73. Vilken färg på läppstift använder du?
Inge läppstift här hellä
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Neej!
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Hahaha, nej!
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel♥
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Oj, det minns jag inte. Eller jo, i Stockholm med mamma.
78. Favoritchoklad?
Marabou♥
79. När röstade du senast?
Haha
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Hahahaha vet inte!
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jaaapp!
82. Är du bra på matlagning?
Nej! Hahaha sämst i köket.
83. Klarar du att tanka själv?
Japp! Jag kan tanka Aninas moppe iaf!
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
NEJ!!
85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola♥
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Japp!
87. Vad var det senaste du handlade?
Smet till kristyr till pepparkakorna, men insåg sedan att det var gele till tårtor. Jag slösade 12,50:-.
88. Har du kräkts offentligt:
Nej!
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Både ock helst :)
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Japp
91. Har du ringt något betalnummer:
Japp
92. Kan man vara vän med sitt ex:
Jaaaaaa vafasen
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Det var länge sen!! Minns inte
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Nepp
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
"Du har kommit till IQsvar, tillhörande...."
96. Vad har du i din väska:
Pengar, mobil, iPod, kamera, hörlurar, smink, parfym...
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Ingenting?
98. Vad är du tacksam för idag:
Min bästis, och min familj♥
99. Var hittade du den här listan:
Så jävla många frågor att jag har glömt vart jag hitta den.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Anina, alla som vill får taren! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0