M.E <3

♥HEIII!!!!!!!!!
Igår köpte jag Aftonbladets "schlager bibel", aa och gissa vem som var med på typ varje sida i halva tidningen?(132 sidor var den) (okej inte halva men nästan)
JO! MALENA!♥ Jag blev lycklig. Jag satt och bläddrade i den ett antal gånger. När melodifestivalen var förra året så vid ESC och det så var ju Malena med i tidningen varje dag så jag har hur många tidningsurklipp som helst sen dess, så jag tänkte jag skulle försöka göra ett album med alla tidningsurklipp och bilder jag har  :-) MALENA ÄR BÄST!♥♥♥♥
Man kan ju säga att ja är hennes största fan, eller? Jaja men iaf när jag satt och tittade på dom där bilderna så vart det ju liksom bring back memories, kommer ihåg när jag satt där framför teven och dom skulle precis säga vem som fick 186 poängarn, och så säger dom MELODI NUMMER 11 och jag dog för en stund. Jag vart så himla glad.
 Och när jag var i Dalhalla. Det var det underbaraste och bästa jag nånsin varit med om. När Malena gick ut på scenen. Då dog jag också för nån sekund. Det var den bästa dagen i mitt liv ♥ Och signeringen. Omagad. Jag har stått en meter ifrån Malena och kollat henne i (de vackraste) ögonen. Och nej, jag har inte fattat det än.

Och nu laggar datorn så jag inte kan lägga in några bilder därifrån, men i Januari arkivet finns nån bild om man bläddrar ner lite :-)

Nu ska jag kila.

hejs!

Kommentarer
Postat av: saga

jag köpte oxå den tidningen :D mahaha:D läste du om px oxå ?

visst va alla askassa i går i melodifestivalen ja! :o

men ola va ganska bra(Y)<3

2010-02-07 @ 14:09:18
URL: http://sagalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0