EIRIN!

Jag har inte skrivit här på typ en vecka :o
Har inte haft nån tid eller så..
Skolan har iaf börjat, skit :s Igår var jag i backen, det var superduper mysigt med saga och eirin♥

Kom typ nyss hem från "Ejrin", kollade på desperata hemmafruar och skrattade som vanligt! Hahaha fyfan va jag älskar SO:n! Så jävla kul, vi garvar helatiden.

Kom just på en sak. Just nu så har Malena sing-a-long operan i Sthlm. Faeen jag skulle ha suttit i Västerås på bion :'/

Ja, fortsätt läsa min blogg.

pusssss

Kommentarer
Postat av: ejrin XD

hm, blir oxå lessen när jag tänker på de, men de kommer flera sång saker med na :D:D

vi är såå garviga när vi e tillsammans :D<3

2010-01-14 @ 18:59:19
Postat av: Emma

Ja, fattar inte hur vi kan va så jäävla garviga ;)

2010-01-15 @ 15:56:04
URL: http://eeeaa.blogg.se/
Postat av: sagaaa

backen va bäst!:)<3

2010-01-15 @ 22:43:36
URL: http://sagalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0