Dalhalla

♥Åhh, idag har jag varit och busat med tvillingarna Idde och Lovis! Mysungar♥!

Har ni hört att det brann i en brannbil på brandstationen i Norberg igår kväll vid elva tiden? Om inte, så har ni hör det nu. Haha, sjukt egentligen :-O ∏

Ajja, ikväll blir det grilla och tagga för i morgon sticker jag till Dalhalla (Rättvik) och lyssnar på Malena Ernman, min största älskade idol. Ska bli så superskoj. Såklart kommer jag ha min ~I ♥ Malena~ tröja på mig. Åh vad jag längtar, jag kommer fota med min fina älskade underbara Canon EOS 1000D, så jag hoppas jag får några fina bilder som jag kan lägga ut här på bloggen.

Min egentryckta tröja :-)



Dalhalla2009 ♥↓
(
Notera att jag satt på typ rad 40 förra året, och kommer sitta på 12 nu!)





Ååh♥

Obs, mina bilder är mina bilder, så våga inte röra dom:)

Nu ska jag gå, vi hörs!

 

Massor med Pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0