HOJ

Hej lilla söta bloggen(och alla små söta läsare)!♥

Det har varit väldigt dåligt på uppdateringsfronten för mig. Dom senaste dagarna har det bara varit sol och bad som har gällt. Igår var jag på Leksand sommarland, det var väl ganska skoj.

Kom hem ifrån pappa idag, och har badat i poolen typ hela dagen. Det är så jäkla sköönt!

:)

Just nu sitter jag här med färg i håret så vi får se hur det blir :) Tänker inte looova nån bild, men om ni påminner mig sen så kanske jag lägger upp en (a)

Nu ska jag strax skölja ur färgen!

 

puss!!


Kommentarer
Postat av: Anina

Ja mig ska du i alla fall ge en bild (A)<3333

2010-07-05 @ 22:05:21
URL: http://ffunkys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0