♥malena♥

♥tjabba bloggen och bloggläsare =D

Idag har jag pysslat och grejat i mitt rum, satt upp tavlor och sådant. Ytterst bra blev det! Numera när man kliver in i mitt rum kliver man in i Malena-världen. Sådeså. Om hon bara visste =) ♥

Idag är det 25 dagar till skolan börjar. JAG DÖR. Jag gör det. Allvarligt.

Nu ska jag städa vidare. Lägger in en och en annan bild också.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


och som sagt så får man inte ta mina bilder :*

PUSSEN!


Kommentarer
Postat av: maria

varför fixar du inte skydd på bilderna då? eller gör text på dom??

2010-07-26 @ 17:07:15
Postat av: Inna

Wow, vilka snygga bilder! och vilka snygga tapeter du har i ditt rum! häftigt! :D

2010-09-05 @ 16:06:35
Postat av: eeemma !

Tack. Jag har många fler bilder också. :)

2010-09-05 @ 16:07:36
URL: http://eeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0