skolavslutning

Good Morning Gött Fölk!! Nu sitter jag här och kollar på Jonas xD Men jag är liksom klar en timme innan vi börjar så jag har inget att göra :-)
Igår stekte jag ute på gräset, brände ryggen som fan (Y) Sen kom Johanna så vi satt ute och snacka och sen drog vi till balen med Elin och Anna. Dom var såååå fina =)

Idag är det skolavslutning, fett najs att bara sitta i kyrkan sen få betygen sen dra heeeem. Fyyyfaaan va skönt. =) Och ikväll är det.. typ.. disco (?) vid prostudden. Då ska Cleanstream spela =-)

I morgon ska jag på studentfest hemma hos Elin och Jonna. Tror jag? :-D Hehe, och på Tisdag drar jag till Turkiet!! Fasiken va skönt det ska bli!! Bara bada och steka hela dagarna♥ Körven Johanna ska dit också, hoppas vi ses :-D Haha.

Men nu ska jag klä på mej klänningen och så småning om dra :)


puuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Emma

Besök gärna min blogg! :) <3

2010-06-13 @ 16:19:22
URL: http://sveriige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0