Skriver skolarbete om Händel, Grieg, Beethoven, Mozart etc, Klassisk musik, opera och symfoni, sånt som jag älskar! Det är F E T T kul, faktiskt! Det blir liksom roligare när man är intresserad av det man skriver om =) Jag är fasen snart klar med det och ja började med det i Tisdags. Feels gooood♥ Både Händel & Grieg har komponerat sånger som Malena sjunger (For Your Information, alltså). Alltså, missförstå mig inte nu. Popmusik och rock är bara crap, om man jämför med klassisk musik. Klassisk musik är magiskt, det är MUSIK. (Enligt mig, och det här är min blogg och jag får skriva vad jag vill.) Ja, det var väl det jag ville säga.


(btw, Malena är bäst♥)

pussis! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med till 100 om att klassisk musik är bäst om man jämför den med andra genrer. That's the real music! :) Och Malena är bäst i hela världen! Jag pluggar också nu, det är mycket att göra, speciellt när man har två små barn. Så jag går i skolan, kommer hem och fixar allt som måste göras hemma och pluggar på nätterna....... typ. ;) Haha, allt går om man bara vill! :D

Ha det bra! Kram! :)

2010-09-17 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0