pluggis

Jag pluggar på förfullt här. Det är musikarbetet just nu. Kan liksom inte sluta skriva. Måste fan få mvg alltså. I högtalarna är det lite (mycket) Malena Ernman (FÖRVÅNADE, HUH?). Asså jag älskar Malena Ernman. Seriöööst.

Jag städade lite idag också. Det var tråkigt men ack så fint det blir när det är klart.

Jag är sugen på Ben & Jerrys. Fan. Strawberry Cheescake. Fyfan va gott det skulle vara..

Undra vad jag ska skriva om. *SNILLEBLIXT*.....
Dam da da daaaam.... MALEEEEENAAA!

Ja då kan jag ju börja med att säga att hon är bäst i hela världen. Så kan vi ta det på Franska också. Malena Ernman est le milleur dans le monde. Haha nolifer jag är :) Allt för att fylla ut inläggen litegranna vaaaa.

Ja nu ska jag fortsätta att skriva om klassisk musik♥

 

Ha det riktigt jävla fint nu,


pussen


Kommentarer
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

sv; Okej =) hoppas allt är bra med dig!

2010-09-12 @ 16:58:44
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: JULIA

jag har en ben&jerrys strawberry cheesecake,nu ska jag fetta (Y)

2010-09-12 @ 17:16:25
URL: http://jthomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0