skolan

HAHAHAH! På SO'n idag hade vi bettan och fyf_n va vi garvade!!!! Hahaha Bettan hade satt igång en film på storbild (asså typ en halv vägg) och lämnar sedan rummet. Killarna springer fram till datan och går in och sätter på en film på en ASFET man ( eller om det var en kvinna? ) som springer i slowmotion, och fyfan, bettans ansiktsutryck när hon klev in i rummet alltså, fyyyfaaan va jag garvade. Sen så sa bettan till mig att jag skulle hålla koll på datorn när hon drog, för hon skulle dra igen, hahaha jag bah ÖÖH NEJ? sen drog hon, och tror ni inte killarna gör samma sak igen? Jo!! HAHAHHAHAHAHAHHAH och fyyyyyyyyy va kul det var att se bettans ansiktsutryck ännu en gång. Idag, vänner, kan jag säga att vi verkligen drev bettan till vansinne. HHAHAHAHAH, men fett värt. Haahahaha jag och Julia höll på att dööö av garv XD


hooooj!

(btww, Malena är bäst <3)

Kommentarer
Postat av: Anina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHhahAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH FAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-06 @ 18:16:48
URL: http://www.ffunkys.blogspot.com
Postat av: JULIA

ÅH VA BÄST DET VA!

garvar för mig själv nu , haha :D

2010-09-06 @ 18:36:40
URL: http://jthomasson.blogg.se/
Postat av: emma !

HAHAHAH, så jävla bäst! <3

2010-09-06 @ 18:52:51
URL: http://eeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0