Depp

Nä, det var tydligen för långt till Eskilstuna. Jävla skit!!!! Åååååhh får damp.

Idag har jag varit barnvakt åt Max. Haha han är så skön, han gillar att vara i källaren för det finns mycket skoj där (det är som en helt vanlig våning) men Pappa hade jobbat natt och låg där nere och sov...

Max: Vi kan ju gå ner i källaren!
Jag: Nääe vi får ju inte vara in källaren när Pappa sover där nere..
Max: Men vi kan sätta öronproppar i Pappas öron!


Haha
störtskön unge det där.

Vi har lekt och stojat hela dagen♥ Ikväll så ska jag se på teve antar jag, vad är det på teve idag? Körslaget kanske? Det har jag inte sett i år. Förra året kollade jag bara för att Norbergs Carin var med :-) OCH så var Malena med när dom hade operatema! Kungligt.




Puss / Emmis

I am the kind of girl who will take a big bite and want more, doors will open where there were no doors before

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0