Do I love you, my oh my?

Haha omg. När jag hade skrivit rubriken så ringde telefon och det var till mig, då var det Brinellskolan som ringde och min bildlärares fruga! Haha fult. Hon undrade om dom skulle starta upp estetiska programmet här om jag var intresserad, för jag har ju sökt musik och dans på olika skolor. Här har dom inte estetiska men tydligen funderade dom på att starta upp den igen och undra om det finns intresse om det. Haha! Knäppt, dom stängde ner det för typ ett år sen.

Iallafall. Idag har jag haft muntliga nationella i matte. Det var ett rent helvete! Det var svårt! Matte är inte min starka sida, typ.
Nu iallafall har jag käkat mat och känner mig lite smått proppmätt och spyfärdig. Varför äter jag alltid mer än jag orkar!? Älskar väl mat antar jag ;-) Det var min favoritmat i skolan idag! Köttbullar och potatis och gräddsås ♥ Imorgon är det nationella i Engelska igen. Ska skriva en uppsats. Det kommer nog gå bra, jag gillar engelska :-D Vill ni höra en skrytig sak? Jag har faktiskt Mvg i Engelska. Hihihi busigt♥ På eftermiddagen är det föräldrarmöte med franskagruppen inför vår FRANKRIKERESA!!!!!!! Som infaller om 17 dagar. Vi längtar.

Har jag förresten sagt att jag hittade mina Reebokskor!? Det gjorde jag iallafall ♥ NAJS!!!!

Ikväll ska jag på "kalas" hos min låtsasfaster som fyller år. Nu ska jag iallafall lyssna på musik som vanligt. Sen spela lite piano ♥


På Fredag ska jag åka till min älskade bästa vän i förorten! Nu ska jag boka tågbiljetter.

Puss / Emmis

Du undrar säkert vad jag tänker på, och om mitt hjärta slår för dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0