Elsa

Hej! Jag ber om ursäkt för det dåliga bloggandet. Igår åkte jag hem från Bålsta. Det var såklart fullt på tåget från Stockholm och jag fick sitta i en trapp igen. Men det gick bra. Bytet gick också bra :-) Duktiga jag.
Idag har jag varit på en walk med min morbrors doggie Elsa. ♥ Sa jag att jag åkt på världens förkylning? Nej det sa jag inte. Jag har åkt på världens förkylning!! Hahaha. Bålstabaciller tror jag. Hostar tills jag spyr, typ. Imorgon tror jag att jag ska åka till Västerås och besöka deras nya IKEA! Norra Europas största, faktiskt. Hihi. NU ska jag försöka fixa Spotify till mormor och morfar.

PUss / Emmis
När vindarna vänder så visas vem man är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0