Ååååååååh.. Linda är så sjukt jäkla proffsig! Vilken energi hon har! Å vilken röst!! Jag finner inga ord. PROFFS är det enda jag har att säga. Proffsiga Pritchard. Första låten hon sjöng alltså. Hon tar hela rummet med storm! Hon dundrar upp och bara sjunger skiten ur alla! Självsäker och full av energi. Hon är fan min förebild och i allra högsta grad min största inspirationskälla. I love I love I love I love I love!!!! Jag måste få träffa henne. Det lägger jag till på min Bucketlist. Stuff to fo before I die. [ ] Träffa Linda Pritchard.
______________________________________________________________________________________________

Och det går fortfarande inte att lägga in bilder. Ledsen för det, men det är ju faktiskt inte mitt fel. Blogg.se :@
__________________________________________________________________________________

Nu ska jag mysa med min kissemiss och lyssna på musik♥

Puss / Emma

I cant help, falling in love with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0