GODÌS

Åh fyfan. Jag har precis bäddat ner mig och funtar på att stänga av datorn och sova ett par timmar. Jag har ätit så mycket godis idag. Jag har tänkt att efter påsk så ska jag börja leva ett hälsosammare liv så jag passar på nu. Jag orkar inte en godis till ikväll, då lär jag spy
Nu kollar jag iallafall på min favoritfilm JUNO! Så jävla kunglig. Vi hörs imorgon, då lovar jag att blogga mer än jag gjort idag♥♥

Nu skulle jag ladda upp en bild, men det gick självklart inte. Min älskade lilla kissemiss har legat och sovit på min mage hela kvällen. SÅÅÅÅÅ mys ♥

Puss / Emmis

Hade du väntat, och gett mig lite mera tid, så hade du varit den som nu vandrar brevid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0