Is this love? Is this the way it feels?

HEEEEEJ! Ååååh va lycklig jag just blev! Jag läste att Cecilia Zilliacus kommer till Dalhalla med Malena i sommar! Ååååh glaaaaad! Gud va kul!! Hon är violinist och hon är såå grym på det.

Blev ingen bloggning igår mer. Gick inte att blogga från min lur och jag var ju som sagt inte hemma. Skolan idag var slapp. Franskan var nog bäst. Franskan är alltid så rolig! Nästan iallafall. Jag är en pluggis. Internskämt.

Back. Åkte till avesta efter skolan och införskaffade mig inte pryttlar. Önskar jag hade massa pengar så jag kunde göra massa saker och köpa massa saker :-) Fast jag gnäller absolut inte, det finns dom som inte har några pengar alls. Det finns dom som inte har mat för dagen. Jag är jättenöjd med vad jag har♥

Inget plugg har jag. Känns underbart. Kanske ska läsa i boken också. Läser en bok som heter Brev från Ingemansland och den handlar om Andra Världskriget. Det är jättebra! Vi håller på mycket med Andra Världskriger nu som ni kanske har förstått om ni läst min blogg ett tag. Nu ska jag nog städa. Eller nått.

Puss / Emma
Mitt hjärta tillhör dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0