Jag är glaaaaad!

Hej! Nu är det helg! Såååå skönt. Har varit ganska mycket den här veckan. 3 prov, idag hade vi nationella i Engelska. Jag tror det gick bra! Jag kanske har fixat en klänning till balen också! Eller avslutningsfest som det så fint heter nuförtiden. Slutar ju bara 9:an. Vi får se, men jag tror jag har fixat en! Mer om det sen.

Sara Varga har släppt skiva. Spring för livet heter den. Den är rätt bra! Kolla in den vettja! Här är hennes låt, Spring för livet, som hon tävlade med i Mello.



Nu lyssnar jag på soundtracket till filmen Schindlers list, förövrigt. Påminner mig bara och död. Vill inte höra mer.


Puss / Emmis
I love you, can't help it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0