Je t'aime le France♥

DAGEN! Skolan som vaaaanligt, hade hjärt och lungräddning på idrotten. Fick rädda liv på dockor. Haha! På engelskan började vi kolla på en rätt så hemsk film som heter Precious. Har haft elevens val - musikal idag också. Det gick bra! Det blir faktiskt bara roligare och roligare. Jag och Wille fixade melodin till en låt som vi ska spela på sen övade vi på teatern. Superduper. Våran "lärare" (som jag förövrigt är kusinbarn till) Matilda är så duktig också ♥
__________________________________________________________________________________________

Nu är det ju såhär då. Jag håller på och packar som en idiot nu för att inte glömma något. Inatt runt kl. 2 så åker vi mot flygplatsen och jag kommer inte ta med mig min dator till Paris. Jag ska försöka blogga från iPoden eller luren om det vill sig. Vi har trådlöst på hotellet. Jag har feber. RESFEBER! Närå. Litegranna, faktiskt! Jag skriver ikväll när jag packat klart och "lugnat ner mig", typ.


Nu jäklar kör jag slutspurten innan Frankrike. Hörs snart!

BISOUS (Puss på Franska) / Emma

Jag glömmer aldrig bort våran stund, den var fin men kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0