Life flows better

Asså. Jag är fortfarande i extas. Jag ska spela in musik i en studio. Så jävla kul. Det är bra med kontakter!! Jag längtar!!! Sommarjobb har jag fixat också! Skönt som fan att veta att det är klart. Nästan klart iaf. Och imorgon ska jag till till underbara bästa vännen också. Och så har jag fått tygproverna till min nya klänning. Alltså. Life fucking flows better! Har varit så jävla pissigt på senaste tiden men fyfan, det här behövde jag! Känts som att jag varit på botten men nu jävlar! Så jävla extas! Kunde inte sova igår :-) Det är fanemej Påsklov nästa vecka också. Sen går jag i skolan två dagar sen åker vi till PARIS!!!!! Herrejäklar. Förstår ni att livet känns ganska jävla underbart just nu? Får det vara såhär bra?

Idag i skolan fick vi kolla på dans! 3 skitduktiga dansare från Cullbergbaletten var där och typ dansade för oss. Dom var jätteduktiga!!! Jag vill också. Annars så har det varit en vanlig skoldag. Har haft sångis och det gick bra. Kör just nu Linda Pritchards Alive och den är riktigt klurig men sååååååååå bra ♥ Rolig mattelektion hade vi också!

OCH! Vi fick våra avslutningströjar också! Lägger upp en bild ikväll.

 

Puss / Emms

"och jag älskar livet, det får du inte ta ifrån mig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0