lite lista

Ditt namn: Emma juuuuh!
Ålder?: 15.. 16 om en månad FAKTISKT!!!!
Hur mår du idag?: Jag mår bra idag!
Du är bra på...: Att gå folk på nerverna, bryta tystnader, och memorera låttexter.
Du är dålig på...: Att sova..
Du är glad för att...: Min klänning snart kommer, jag kommit in på Carlforsska och för att jag har fått en massa sommarjobb.
Du är ledsen för att...: Jag saknar människor <3 
Din favoritfärg?:
Rosa!? DAH!
Du gillar: Musik <3
Du ogillar: Störiga mänskor.
Hårfärg?: RÖD!
Din idol är..: Linda Pritchard och Malena Ernman.
Din förebild: Linda Pritchard
Om du fick vara någon annan för en dag så skulle du vara...: Dam dam daaam: Linda Pritchard. 1: För att hon är så sjukt skillad på att dansa och sjunga, och för att jag då skulle få pussas med hennes heta pojkvän. 
Du längtar till:
Sommaren! Frankrike nästa vecka!
Du frukar: Hmm.. inget just nu!
Du tillbringar sommaren: Kommer nog jobba i princip hela sommaren, så det blir nog på jobbet. Och så i Danmark en vecka!

Dagens

Dagens vill ha:
Kläder.
Dagens klädsel: Svarta tights och gult linne. Och underkläder.
Dagens smink: INGET!!!!!!!
Dagens frisyr: Slappt utsällp nytvättat hår <3
Dagens händelse: Fick ett über erbjudande!
Dagens låt: Himlen är oskyldigt blå
Dagens saknad: Sophie och Sofia<3
Dagens dummaste: Jag sjöng just fel.. Hihi!
Dagens sjuka: Jag!
Dagens drog: Musiken..
Dagens roligaste: Inget kul som hänt än! Jo, :P på MSN.
Dagens favorit: Linda Pritchards skiva<3
Dagens köp:  Inget.
Dagens godis: Majsbollar doppade i choklad
Dagens humör: På topp!!!
Dagens ord: Uniflex, vad fan är det för ett jäkla ord?


Så jävla god bulle! Den är lika stor som hela min hand, men det syns inte.

Puss / Emma
Do I love you, my oh my? River deep mountain high!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0