oj oj oj

Oj vad jag gråter. Floder. Jag är riktigt blödig när det kommer till filmer. Särskilt när det handlar om barn som far illa eller blir behandlade illa, eller djur. Nu slapp jag tvätta bort sminket för det har ju runnit bort för längesen :-) Men det slutade bra iallafall. Elaka rika mamma fick sig en rejäl dänga (alltså, inte en smäll.. utan en rejäl utskällning) av Nanny Annie. I slutet fick pojken det bra och det var det viktigaste. (Ja, jag vet att det bara är en film...) Nu ska jag krypa ner i sängern och läsa lite Live to win och kika på Rösternas Malena, dokumentär om Malena, ni vet. Sov gott!

Puss / BlödigaEmma
Just because she comes off strong doesn't mean theres nothing wrong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0