Päääris

Godkväll på dig! Jag har chillat i solen hela dagen så jag har legat lågt på bloggen. Nu tittar jag på Rösternas Malena och läser bloggar och ska snart sova. Jag är trött. På tisdag är det tillbaks till verkligheten och skolan.. Känns surt. Men på torsdag tar jag mitt arsel till varmare breddgrader. PARIS! Ska bli helt underbart!
Jag kommer antagligen att få min klänning i veckan också! Hoppas att den kommer innan jag åker eller efter att jag kommit hem. IIiiiih. Spännande. Jag har mycket spännande framför mig. ♥ Det jag vet nu iallafall är att jag ska sova! Sov gott underbara




Underbara sol..

Puss på er / Emma
"Musik i sig det är ju.. Det är lycka, det är kärlek!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0