packa

Goddagens i cybervärlden!! Har solat som en mupp idag. Det vart för varmt så jag gick in. Nu packar jag! Ska inte vara hemma imorgon och på onsdag ska jag fara och flänga så det känns som att idag är den enda dagen jag hinner packa. Vi åker ju halv tre på torsdag natt.. Jag har så svårt för att packa för jag vet aldrig vad jag ska ta med mig.. Men jag tror att jag har fått ner allting nu. Det kommer förhoppningsvis vara runt 25 grader i Paris så jag har bara packat ner massa sommarkläder och ett par jeans. Jag är så jäkla taggad, det ska bli så jäkla roligt! Nu ska jag fortsätta att packa och se över så jag har allting med mig. Ha det gött i solen ♥

Puss / Emmis

Let us go to Paris, let us have som fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0