Så ska det låta

Ikväll är det Så ska det låta med Linda Pritchard! Åh va roligt! Jag antar att jag blir nedröstad i TVrummet och blir tvungen att sitta i mitt rum och kolla.
Just nu ligger Falcon i mitt knä och myser. Det är sjukt hur mycket kärlek man kan ha att ge till ett djur! Jag älskar Falcon mer än jag älskar någon annan i hela världen! Skulle Falcon försvinna nu skulle jag inte kunna leva. Allt hänger på en skör tråd just nu, och skulle det hända Falcon något så skulle hela min värld rasa.

På tal om ingenting, vet ni hur bra Pickaboo är?!?!? Världens bästa affär! Den ligger här i stan jag bor och har såååå mycket lösgodis. Jag är en riktig godisråtta och är i paradiset!!

Ikväll ska jag inte göra nåååånting. Bara ta det lungt och titta på teve. Som vanligt (iallafall oftast..) så är det tacos idag. Älskar det! Äter vi nästan varje fredag. Sen en skål med godis och Så ska det låta! Om nu inte TVen helt plötsligt utan anledning skulle dö men det får vi väl hoppas att den inte gör!

Måste säga GRATTIS till min Faster som fyller år idag också! GRATTIS HELENA!! Saknar dig!

Äh men hörni, vi hörs senare!

Puss / Emmis
You make me shine, in every single way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0